Behöver jag säga att jag längtar?

Jag var inne i Kristianstad och fick en kvarts dussin sprutor i armarna idag. Tre förbannat dyra sådana också, och eftermiddagens senare cykeltur var till viss del med avdomnade muskler. Varför all denna möda undrar kanske ni då, och för en gångs skull ska jag berätta om mina planer tidigare än när jag står i hallen på väg ut.
 
I början av nästa år ska jag till Thailand och jobba som volontär med friska hemlösa katter och hundar, i två månader, för att sen resa runt i ytterligare ett par veckor! Behöver jag säga att jag längtar?
 
 
 
 
Bilderna är lånade från volontärorganisationen PoD.
1 Terése:

skriven

Men vilken dröm! Det skulle jag också vilja göra... inte ta alla sprutorna alltså (stackars dig), utan åka och jobba som volontär med djur i något härligt land som Thailand ^^

2 Anonym:

skriven

ja, säg gärna att du längtar. det blir liksom lite tydligare då :D Så underbart förresten att de där katterna ligger på en säck med en uppochnervänd tiger på :P

Kommentera här: