Käkbändarfestival och stens huvud

Har längtat efter att få blogga sen typ 1200-talets mitt. Har så mycket att skriva om och har så ingen aning om vart jag ska börja.
 
Let's ta dom senaste dagarna. Har gått tillbaka till käkbändarligan ett antal gånger. Dom har krossat käken, bändat den inifrån med våld, knäckt min rygg, tryckt i nacken så det stålat upp i huvudet och gett mig uppdrag att tampas med på fritiden. Fick reda på sist att det är fysiskt omöjligt att bryta nacken och döda någon genom kiroprakteri. Eller så ville han bara att jag ska va lugn när det väl händer.
 
Annars drog sweden rock igång, och kul var det i tisdags. Liftade från stan ut till festivalområdet. Träffade Jesperjäveln, Hjalmar, Leon och Hanna från förra sommaren. Fick på mig Hjalmars Ariel-peruk, boratmankini utanpå klänningen och en nitjacka. Hade tävling om att stå på händer med nån främling, gifte mig med en brud som jag bar runt på i sökandet efter ringar. Tog Jespers plånka som jag sprang runt och blev jagad efter på hela området. Sprang på Ida och Jessica vid toan och skrek till hela kön var döva. Snackade med några tyskar/österrikare och amerikanen från peace & love som var med den morgonen när jag tacklade Plahn så jag studsade några meter bakåt och tog sats och kastade mig över några flaskpantsbehållare, välte hälften och landade på axeln. Har jag kommit till dom historierna än förresten?
 
Fick även en följeslagare som jag kom lika i armhävningstävling med på väg till festivalbussen-husvagnen. Försökte även slå det test som en polis sa krävdes för att komma in så jag bar 80-kiloskillen i mina armar typ trettio meter. Då verkade det som en ypperlig idé. Hade bröstjämföring med Ida i husvagnen innan jag somnade som stor sked till Hjalmar som sov sked med Victor, även iklädd en "too drunk to fuck"-keps som jag inte har ett minne av hur jag fick på mig. Hjalmar sa dan efter att han vaknat och vänt sig om för att röra sin flickväns gravida mage, insåg att där inte var någon och panikslaget "vart fan är mitt barn?!" innan han fattade vart han var haha.
 
Vaknade några timmar senare av en morgonpigg jäkel till Daniel som bjöd på resorb och vatten som smakade röv. Liftade hem och åkte till Drakamöllan, stens huvud, Simrishamn och morbror Kent med mamma, pappa och bror för resten av dagen. Lyckades piggna till där mitt i smeten innan jag somnade i bilen och tappade orken att dra tillbaka till festivalen.
 
Kör en part två för mindre chans till uttråkning, sömn alternativt för tidig död.
 
Hittade inte sladden att ladda upp bilderna med så det får bli en favorit från srf förra året istället

Kommentera här: