Ibland får Kristianstadsbladet minnas åt en x 1

För någon vecka sen gick jag av ren nyfikenhet in på Kristianstadsbladets hemsida och sökte på mitt eget namn. Nu råkar jag veta att det finns en studieverksamhetsnånting i kommunen med samma namn som tog upp större delen av platsen, men sen hittade jag det här:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vart ska jag börja? Detta var en sportlovskurs för tjejer i fotografering och året var 2005. Dels känns ju kommentaren om killarna rätt uppfriskande, och dessutom såg jag ut att vara äldre som fjortonåring än jag gör idag, eller åtminstone... konstigare. Det enda jag minns från detta är att det var jag och två kompisar som gick kursen då vi med analoga systemkameror skulle ge oss ut på stan och fota varandra. Vet att några togs i den gamla urinluktande tunneln vid slutet av tivoliparken, och när bilderna skulle framkallas var det ett geni som tog upp mobilen i mörkerrummet och därmed förstörde alla bilder utom några enstaka som kunde räddas.
 
Har ett svartvitt foto från den kursen nånstans hemma i Sverige, om man skulle ta och leta upp det nån dag..
1 Louise:

skriven

Haha :D För ett tag sen hittade jag alla bilder vi tog med min kamera, då när det råkade vara en färgfilm i den och vi var tvungna att fota upp 36 bilder innan kameran skulle användas, massa bilder på oss och maten vi åt till lunch haha

Kommentera här: