Framtida blogg-odds

Jag vet förresten inte riktigt hur jag ska göra när jag är i Thailand. Med bloggningen alltså. Jag kommer inte ta med varken datorn eller telefonen och därmed inte ha något internet, och om det finns internetcaféer är väldigt oklart. Men jag tar med mig systemkameran som jag ska vakta som en hök, så om det blir en stor bloggpaus får ni åtminstone en extrem bildbomb av drygt två månaders händelser när jag är tillbaka. Det blir kanske rätt gött att slippa elektroniken och behovet att alltid finnas uppkopplad och tillgänglig. Idag är det ju en stor bedrift att ha mobilen avstängd i tre dygn, tänk om man missar något viktigt.. Så antingen blir man som en ny människa eller så får man abstinens efter en vecka. 
 
Hur som helst, ni får räkna med att bloggningen blir ganska kass från och med måndag fram till mars. Men man ska aldrig säg aldrig. Jag får väl sätta några tidsinställda inlägg med jämna mellanrum. Nu blir det fest.
 
 

Kommentera här: