Plötsligt så

Jag märkte idag att jag faktiskt har skrattat hela tre gånger det senaste dygnet. Första gången var igårkväll när jag tittade på Per Anderssons nya program pulver och den här sketchen kom fram.




Andra gången var tidigare idag när pappa och jag var på mediamarkt för att skaffa en ny sladd till hans kamera och jag kom att tänka på elgigantens reklam "får en cykel på köpet" när mediamarkts skylt med texten "här är vi inte ute och cyklar" uppenbarade sig i entrén.

Och sista gången var nu ikväll när jag var ute och gick med Micko. Vi tog vägen genom parken och jag tänkte vara en god människa och flytta på den långa grenen som låg rakt över grusvägen. Jag slängde in den i en buske, som visade sig vara väldigt gungig och därför kastade tillbaka grenen så den slog till mig i ansiktet.

Kommentera här: