Sista dagen i Italien

Nej fasen, nu måste jag börja uppdatera igen!
Tänkte skriva om Italien, dag för dag, och börjar med sista dagen så det går åt rätt håll när ni läser.

Förra söndagen tog vi sista chansen att upptäcka otroliga Oberbozen med deras berg och natur. Det var så högt uppe att vi promenerade rakt genom molnen, och trycket i öronen hann jämna ut sig fyra gånger på väg upp med bil. Silvia var helsåld på de hoppbilder jag tagid föregående dag, så med det fantastiska väder vi hade (och en orkester som hördes från andra sidan byn) hade vi den storslagna stämningen att återigen skutta runt.








Under eftermiddagen åkte jag, Silvia, Hannah och en man som skakade febrilt på sina ben under fem timmar från Bolzano till München där vi efter ett tågbyte fortsatte resan mot Würzburg, som förvånansvärt tog otroligt kort tid tack vare min feta sodukobok.

Väl framme på den tyska stationen möttes vi av världens sötaste Robert, och satan i gatan vad jag saknade honom i Italien. Vi åt kinamat och kollade på bilder, kanske jag berättar en annan gång vad han överraskade mig med.

Kommentera här: