Äntligen!

Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN har mitt i-landsproblem sedan en och en halv månad löst sig!
Vissa internetsidor vägrade samarbeta, och jag kunde inte blogga från min dator utan fick använda Roberts istället.

Nyss fick han idén att uppdatera till nya firefox och vips så fungerade bloggen, couchsurfing och allt annat som tidigare skulle hålla på och krångla.

Så tidigare höll jag och bloggen på att bråka om ett inlägg där jag ville be er att komma med förslag på saker för mig att skriva om. Gällande mig, frågor, vad jag tycker om saker, om ni vill se fler bilder, historier från Tyskland också vidare..


Annars kör jag på som vidare och drar till med det ena och det andra, dock oftare nu.
Men skulle ni önska något särskilt så fram med det!

Och hej och hå, vi har tjugosju grader!

Kommentera här: