Andra uppdateringen av Italien

Denna gangen sitter jag pa var campingplats i Rom. Det var ett rekomenderat stalle att bo pa och jag kan verkligen forsta varfor. Vi bokade ett rum att dela tillsammans med arton andra manniskor, men nar vi kom hit idag fick vi reda pa att vi far en egen liten hydda att bo i de narmsta tre natterna, for samma pris. Dessutom har de pool, en skitnajs restaurang, massa natur och lampor i olika farger.

Vi kom fram i Rom for ungefar tva dygn sen och hade bestamt tid med en kille fran couchsurfing att bo hos, dock dok han aldrig upp och horde inte ens av sig, sa vi gick in pa diverse hotel och fragade om ett rum over natten, men det kunde vi glomma eftersom det var pask och alla ville ga hem till Paven. Sa vi fick ta oss ut med tunnelbana, buss och sen promenera en stund till ett hostel som hade en plats for ett rimligt pris. Massa ungdomar dar som reste runt i Italien.

Dessa dagarna har vi nu spenderat som akta turister och gjort vad vi borde gora under forsta besoket i Rom.
Dock har det regnat nastan hela dagen idag, sa vi forsokte halla oss inomhus mestadels av tiden.

Jag har massor av  mer att beratta, och det skriver jag alltsa nar jag ar tillbaka i Tyskland och aven har de sista tre bokstaverna att anvanda mig av. Nu ska jag och Hannah ga och ata kvallsmat.

Pa aterseende mitt herrskap

Kommentera här: