Men det kunde varit värre

Igår var jag på ett gym med en personlig coach som sa till mig vad jag skulle göra och inte göra. Funkade bra, men det gymmet är alldeles för långt bort, så jag ska leta upp ett närmre istället. Men när jag var på väg därifrån undrade tränaren om jag ville vara med på ett aerobicspass som startade precis efteråt. Eftersom jag varit sugen på aerobics ett tag tänkte jag.. varför inte och hoppade in.

En grupp på kanske tio personer som alla var runt 40, och den hurtiga tränaren som skrek allt på tyska. Fatta sämst jag var. Dels hade jag inte en aning om vad kvinnan hoppade runt och snackade om, och när jag väl såg vad dom gjorde hade jag inte en chans att göra rätt ändå, allt blev tvärt om och helt fel och det gick förjäkla snabbt. Dessutom var det tråkigt och när jag såg mig själv i spegeln som en väldigt kass version av Bambi på hal is fick jag en massa skrattattacker och till slut blev det för mycket så jag bugade och bockade och gick hem istället.

Kommentera här: