Converse svart svart svart

Jag hade en sån jefla tur idag, för den timmen då jag och minstingen väntade på bussen inne i Würzburg gick vi in i en sportaffär då jag behövde idrottsskor att ha inomhus. Precis innanför dörren hade de några rea-hyllor jag inte kunde hålla mig borta från, där jag hittade det paret converse som jag velat ha i år och dar, för bara 278 kronor! Utropstecken. Fanns dessutom bara i två storlekar kvar, vilket det ena paret var mina trettionio och en halv.

Som den gången i Stockholm på beyond retro inne i topshop, då jag hoppade upp för att se vad som fanns på en hylla eftersom jag var för kort för att se över kanten, och även där hittade ett par som var precis min storlek.

Jag är glad i hjärtat som när någon har med sig vetebröd.





















Kommentera här: