Konfirmation

Får väl ta och passa på att skriva här nu när man har tid.
Alla ni som själva skriver blogg vet om att ibland har man ork och motivation till att skriva, och ibland har man inte.

Förrförra söndagen var jag hos mitt kusinbarn som konfirmerades.
De flesta gamla hederliga släktingarna som man träffat genom åren på födelsedagar, julfiranden, och naturligtvis konfirmationer, var där. Jag, pappa, mamma, mina fastrar och en annan familj från andra släkten satt och solade benen på trappan. Jag var runt och fotade allt som rörde sig, eftersom hysterien över denna fantastiska kamera inte riktigt lagt sig än.

Det var goda kakor, barn och katter överallt, och en konfirmand i en jättefin klänning.
Bilder går inte att ladda upp verkar det som, får prova en annan gång.
Alla andra saker jag gjort sen dess får bli en annan gång, nu är jag en upptagen man i mina bästa år och har inte tid att skriva om det, hur mycket jag än velat.
På återseende mitt herrskap

Kommentera här: