Shopping USA

Nu ska jag snart gå med Mickost, men tänkte att jag kunde lägga upp bilderna på vad jag köpte i New York först.



Vita skor och svarta skor. Dom var likadana, men så galet billiga att jag var tvungen att köpa i båda färgerna. Dom kostade 160 kronor styck.

Och dom gråa med nitar köpte jag i Harlem för ännu mindre. 80 kronor.












Shortsen är från Forever 21. Går att beställa saker där från internet dessutom vilket jag varit nära på att göra flera gånger. Awesome att dom hade flera affärer i New York. Dom gick på 150 kronor.

Det andra plagget, vad man nu ska kalla det, köpte jag vid Madison square garden ungefär. Sjuttio kronor ungefär.












Ett armband jag köpte ute på gatan, där det fanns en massa olika stånd med smycken, kepsar, tröjor, mat och krimskrams längs Broadway. Kostade 160 kronor.














Jeans från Levis i en affär som hade helt galen säkerhetskontroll. Nevermind. Dom kostade iallafall runt 200.
































Den svarta klänningen köpte jag i en affär på Broadway för 160 kronor, och den gula kommer från en affär i Harlem och gick ungefär för samma pris.




































Ett linne jag hittade i stadsdelen Harlem och gick på ungefär femtio kronor.

































Jag gick och letade efter en snygg väska hela veckan men hittade inte en förrän näst sista dagen för 180 kronor.

Kommentera här: