Nu var man tillbaka

För att ni ska få något nytt att läsa om kan jag konstatera att New York är en helt underbar stad som jag kom hem från i tisdags. På en vecka hann man med i princip allt man hade planerat, vilket jag kommer skriva ett inlägg om senare, för jag har så otroligt mycket jag vill berätta om.
Dessutom har jag shoppat en hel del, så bilder på kläder får ni också senare.
Jag vet, jag har sagt det tidigare, men nu har jag till och med redan tagit bilder på allt och lagt in på datorn.
Är fruktansvärt trött efter att knappt ha sovit inatt. Omställningen med tidsskillnaderna i Sverige respektive USA tar ju några dagar att vänja sig vid.

Och igår var även det en storslagen dag som det även blir ett inlägg om senare.
Idag ska jag upp ganska tidigt, så jag får nog ta och starta en film som jag förmodligen kommer somna till innan jag hunnit trycka på play.

På återseende mitt herrskap

Kommentera här: