Hejdå Sverige, hej USA!

Nu hoppas jag att dom som är intresserade av kläderna i det andra inlägget antingen läser detta eller kommentaren i början av annonsen. För idag åker jag och en helsikes massa släktingar till New York, USAAAA!
Min kusin tar nämligen sin examen på fredag, så då får man ju passa på att åka till the states.

De senaste dagarna har jag fått brutalt många läsare i bloggen, så om någon av dessa hundrafemtio människor skulle få för sig att komma tillbaka och läsa detta, och rentav varit i denna enorma stad, så är jag bara glad om jag får lite tips på bra och billiga shoppingområden, eller bara trevliga ställen att åka och titta på.
Jag och min kamera kommer vara totalt oskiljbara, så storslagna platser att få fina bilder på hade jag gärna tagit emot förslag på.

Vad jag försöker komma fram till är: jag kommer nog inte finnas vid någon dator mer än ett par gånger denna veckan, så jag hoppas ni kan stå ut med att få svar tills nästa tisdag när vi kommer hem igen.

Godnatt, ha en trevlig vecka och på återseende mitt herrskap
1 elin:

skriven

hej, nu öppnar jag bloggen igen med nya bilder, mera kläder och bättre priser. Besök gärna min blogg,tack.

Kommentera här: