Vinden har vänt

Visst är det väldigt konstigt vad en människas tycke och smak kan ändras fort.
Det enda jag har velat bli sen jag var runt tolv är yrkesmilitär, men nu har det vänt mot en riktning jag faktiskt inte var beredd på.
Jag vill designa kläder.

Mer eller mindre har jag tyckt det varit roligt genom åren, men det har bara blivit att man gjort smågrejer då och då, som när jag gjorde tröjan med hängslena, ändrade en vanlig t-shirt till "John & Paul & Ringo & George" osv.
Nu har jag hur många idéer som helst, som jag bara vill utveckla till något mer än fantasier.
När jag går i affärer letar jag inte efter saker jag vill köpa, utan snarare inspiration till att göra egna saker som man, när man tänker efter, inte är så svåra att genomföra. Det är bara fantasin som sätter gränser.

Dock är jag inte den rikaste mannen på jorden och får nu bara nöja mig med att spåna vidare på mina tankar och försöka komma på nya. Men jag vet så mycket som att när jag får en stadigare ekonomi tänker jag jobba vidare på vad jag har åstadkommit i mitt huvud. MAGIC!

Sen har jag ju dessutom det på min lista över hundra saker att göra innan jag dör:
Att designa en egen klädkollektion.
Det kommer bli awesome, men jag vet inte om jag kommer kunna visa upp det eller göra något av det. Men det är, som ni förstår, mycket att genomföra innan jag kommit dit.

Jag får börja någonstans, som att öva upp mina ritskills.
Wish me luck!
1 Dallo:

skriven

Som du skrev, det är bara fantasin som sätter gränser! Jag tror absolut du skulle gjort sjukt bra kläder, kolla bara på hur bra tröjan med hängslena blev:) På Gittes i Rinkaby säljer dom en hel massa tyg i alla dess sorter och det mesta är väldigt billigt, en början menar jag:) Förresten, Lennart film? När, var och hur?

Kommentera här: