Yes!

Skrev jag att jag var på ett möte i onsdags om ett sommarjobb i hemtjänsten på området där jag bor?
Kvinnan jag snackade med där var riktigt schysst och denna veckan ska jag gå bredvid alla vardagar utom på onsdag.

Jag skrev ju för ett tag sen att jag hade fyra olika alternativ med jobb inför sommaren.
Det ena var Tosselilla sommarland där jag var på intervju för ett par veckor sen. Men nej det gick inte vägen (kan berätta mer i ett annat inlägg.) . De andra alternativen jag hade var Märsgarn eller Kungsholmen, alltså samma jobb som jag hade förra sommaren, antingen i Stockholm eller Kalleskrona, men dessvärre var jag för sent ute detta året och de hade redan tillsatt alla platser de hade för biträdande instruktörer.

Jag är alltså oerhört glad för dessa jobbtillfällena och håller både höger och vänster tumme för att det funkar.