Garderob

För ett tag sen skrev jag om kläder som jag kunde göra om för att dom skulle få ett helt nytt utseende. Men samtidigt har jag hittat massor av kläder som antingen är för små eller som jag vet om att jag aldrig kommer använda igen. Och då funderar jag lite på vart jag ska göra av alla dessa kläder.

Jag kan sälja dom på tradera eller på en loppmarknad, men det känns som att man skulle vilja sälja dom på ett ställe där fler människor kan se dom och därmed lägga högre bud.
Hade jag haft många läsare i bloggen hade jag kunnat lägga ut bilder och pris här, men antalet läsare ligger på ungefär mellan tio och femton läsare om dagen (max), och därför tänkte jag höra med er om ni kan komma på något bättre sätt?

På tal om kläder har jag dessutom börjat på att göra om jeansen med vida ben som jag köpte i Malmö med Petri. Dom är inte riktigt klara än, och jag vet inte säkert hur jag ska göra nu heller för att dom ska bli snygga, men det löser sig nog. Jag får ta och göra det nu när jag både har ont i höften/magen och det är dåligt väder ute.

På återseende mitt herrskap

Kommentera här: