Magnus Ugglas revy

Höll på att börja inlägget med "ni som har sett Magnus Ugglas revy håller upp en hand".
Jag såg deras sista föreställning i Karlshamn i början av augusti och det finns inga ord som beskriver hur jävla rolig den var! Jag är inget Ugglafan, vaken vad det gäller hans musik eller personlighet, men detta var något så sjukt galet bra! Att favoriten Per Andersson var med gjorde ju inte saken värre.


Nu har dom fler föreställningar, denna gången i Malmö, och jag har sådan beslutsångest om jag ska se den igen eller inte. Jag har ingen att se den tillsammans med, det sägs att när man har sett något riktigt bra så blir man bara besviken andra gången och pengarna jag fick till revyn i födelsedagspresent kan jag göra annat med. Samtidigt vill jag verkligen dit. Skitsamma om man blir lite besviken, för jag är ändå säker på att det kommer vara värt varenda öre. Det är en sådan riktig må bra-känsla man får av revyer, teatrar, stand up, musikaler, you name it.
Dessutom har jag ju inte hört med en enda människa om dom vill hänga på.

Om ni har sett revyn, vad tyckte ni om den?
1 Tobias:

skriven

Shit, GRATTIS :D

2 Tobias:

skriven

Sov så gott!

3 Rebecca:

skriven

jättefin blogg du har!=D

4 Anonym:

skriven

hihi absolut :)



allt bra ? x))

5 emma:

skriven

Hej! Sugen på en ny bloggdesign? Kika in hos mig och leta upp kategorin "bloggdesign" för att se gamla som jag har gjort. Hör sedan av dig bland kommentererna om du är intresserad! Ha en bra dag, kram :)

6 freja:

skriven

Hej hej!



Vilken fin blogg du har! =)



Ha en toppendag!

7 Johanna:

skriven

Inte sett den, men är sugen på att!

Kommentera här: