Inte vad vi väntade oss..

Igår var jag och Petri på fest hos Frida i Önnestad. Hon och Fanny var dom enda vi kände där och förväntade oss en helt vanlig fest med ölburkar överallt och folk som stod och snackade i köket.
Efter att ha mött Frida vid kyrkan gick vi hem till henne. I vardagsrummet satt nästan tio tjejer och bordet mitt i rummet var fyllt av sexleksaker. What the?!

En timme framåt fick vi en ingående beskrivning till hur dessa användes och vad det var för något. Alla andra tjejer blev helt entusiastiska och smakade på glidmedel och kände på alla vibratorer. Angelica och jag satt mest i chock och visste inte om vi skulle skratta eller.. skratta.

Försäljaren var i samma ålder som oss och hade två barn. Hon berättade en historia om sin femåring som en gång hade hört någon säg hunnafan (hundfan) och ett tag senare kommit med kommentaren:
- Mamma. Man får inte säg fan.
- Nej det får man inte, vad duktig du är.
- Det heter saaatan

Vid elva gick sista bussen till stan så den fick vi hoppa på och gick sen till grand (läs nästa inlägg)
Kvart i två promenerade vi hem och satte igång första grotescofilmen. Under tredje avsnittet sov båda som grisar och vaknade inte förrän vid åtta på morgonen då vi gick upp och la oss på mitt rum istället.

Än så länge har jag bara övningskört lite med mamma, men det gick åt helvete (inte själva körningen) så vi kom båda hem igen arga som jag vet inte vad.

Tänkte kolla på några gamla inspelade filmer nu.
La gån

Kommentera här: