Födelsedagar - inga vanliga dagar

Min födelsedag igår blev ganska speciell.

Jag vaknade vi tre på morgonen av att pappa sjunger och ställer en blomma på nattduksbordet.
Fyra timmar senare vaknar jag ännu en gång, denna gången är det mamma som sjunger. Som den gamla tradition vi har så fick jag även frukost på sängen.
Presenter fick jag. Den ena var en valfri konsert eller liknande. Antagligen kommer jag kolla på "Magnus Ugglas revy" igen eftersom det var det roligaste jag sett. Någonsin. Den andra kan vi ta en annan gång.

På eftermiddagen blev jag hämtad av unga fröken med körkortet, närmare bestämt Dallo, och plockade sen även upp Alm efter att ha kört runt i hela Vä och snackat med tanter.
Sen for vi hem till Dallo för att spela in en film. Göstafilmen har jag fortfarande inte hittat så vi började med ett nytt projekt som blev... ganska intressant. Haha vi har bara en del kvar nu som vi ska göra i stan men fan vilken sjuk story vi kom på alltså.
Jag lovar er att så länge jag inte tappar bort denna filmen också så kommer resultatet finnas på youtube inom två veckor.

Vid halv sex blev jag hämtad av min kära mor, vi hämtade kinamat på Peking för att sen köra hem och äta. Vi två och pappa. Då fick jag även ett presentkort på Vero moda och tusen riksdaler!

Sen var det tänkt att jag skulle in till stan för att hyra en film, men umgicks med en person jag inte sett på länge istället. Det var väldans trevligt. Vi var ute på krogen några timmar. Mycket mer najs än att sitta hemma och glo på film på sin nittonårsdag.

Nu ska jag kanske in till staden och träffa Callina. Också ska ju grejerna lämnas tillbaka på soldathemmet.
På återseende
1 Caroline:

skriven

SVAR: Oh, låter trevlig :)

Kommentera här: