Det är mycket man inte förstår

Jag tycker postbilen kan komma nu. Har väntat i flera timmar och det är just idag som den ska sega. Har fått för mig att jag kommer få brevet om att hämta ut mitt körkort idag.

Dessutom har jag hittat världens snyggaste skor, men mamma gillar inte dom.
Vet ni några bra ställen att köpa skor på som inte är dom vanliga nilson, scorett, skopunkten, skodej och din sko?

Haha hittade nyss konstigaste artikeln. Read and weep.
Jag fattar nog inte riktigt hur det går till, med tanke på att det är punkarna som inte vill ha någon överklass med kapitalister och hela det där köret. Haha lyssna på denna så blir ni nog lika förvirrade som jag.


Någon som har en vettig teori?

Ska träffa Dallo och hyra film senare.
Så länge ska jag vänta på posten.

Auf wiedersehen
1 Malin-Hockeyfruga:

skriven

hehe eller hur :D hehe typsikt med posten :(

Kommentera här: