Fråga publiken

Jag lider av något som kallas för beslutsångest.

En ryggsäck och en persedelpåse fyllda med försvarsmaktens illaluktande belongings ska förflyttas från mitt hem till flygflottiljen utanför Ronneby. Hur ska jag gå till väga?
A. Jag går på bussen imorgon kväll och åker till Blekinge med mina tillhörigheter, stannar på övningen under tre dagar för att sen åka tillbaka till Kristianstad på söndag. Without my stuff.
B. Med ryggan fastspänd och kassen i stadigt grepp stiger jag på ovanstående buss för att färdas mot öst. Väl framme lämnar jag sakerna vid tröskeln och vinkar mot mina goda flygvapenkamrater för att därefter gå mot närmaste busshållsplats. Därifrån tar jag mig till tågstationen som senare för mig till min hemstad.
C. Jag lämnar av mina gröna gamla trasor på bussen utan att själv gå på. Jag hälsar personen på bussen som jag känner bäst att det här är slutet av min militära karriär och vinkar farväl.
D. Av ren tankspriddhet glömmer jag bort att lämna in sakerna och får en räkning om tre år på sexton tusen.

Ta upp mentometerknapparna och rösta nnnnnnu!
1 Leia:

skriven

Hej!

Vill bara önska dig en mysig fredag!

2 Cecilia:

skriven

Hejsvejs =) Visst börjar bloggvärlden bli allt för elak, provocerande och skvallerinriktad? Gå med i gruppen TEAM KENZA om du inte vill att det ska vara så!

3 H A I D I J A K O B S S O N:

skriven

*SV:* ja tkr jag me :P

Kommentera här: