Dan före dan

Imorgon har jag uppkörning och uppskrivning, men det är inget jag direkt funderat över idag.  Försöker ta det lugnt och plugga lite på det sista. Det roliga är ju att jag har fått den här kommentaren åtminstone tre gånger idag:
- Försök att inte tänka på det så mycket, då blir du bara nervös.
Ja jo.
Ska göra mitt bästa imorgon, mer kan jag inte göra. Så failar jag stort så är det bara att fortsätta kämpa.
Norge går ingenstans.

Jag gick en runda med Frits för en stund sen och hon kommer ihåg filmen som jag skrev om för några dagar sen haha. Alltid lika awesome att ränna runt med henne på kvällspromenader, men blev en kort runda idag. Båda ska upp tidigt imorgon.

Om ni undrar över bilden så gick jag in bland mina fotoooo, blundade och klickade hejvilt.

Back to körkortsteori.
God afton
1 Catarina:

skriven

Lycka till idag!

Kram från kusin Catarina

2 Friiiiiiiiiits:

skriven

DU KLARADE DET. SÅ JÄKLA AWESOME :)

Kommentera här: