Alla tycker olika

Ni vet säkert hur lätt det är att fastna i en intressant blogg man precis hittat. Det går inte att slita sig!
Det hände mig igår och bloggen tillhörde Katrin Zytomierska.


För mig var hon en kvinna jag sett men aldrig riktigt lagt märke till, därav hade jag heller ingen uppfattning om vem hon var eller varför så många tyckte illa om henne. Det skulle jag helt enkelt försöka ta reda på.
Sida efter sida lästes och fan vad jag garvade åt hennes brutala och ocensurerade humor. Jag kan förstå att många reagerar på att en trettitvåårig gravid kvinna utalar sig som hon gör, men det gäller ju ändå att se det med glimten i ögat. Att hon kan gå över gränsen ibland med kommentarer som att hon ska slå sitt barn är kanske inte så smidigt, men för övrigt tycker jag bara att hon är jävligt skön. Rak, ärlig, tar plats och med en självkänsla man nästan avundas.

Tack vare hennes blogg har jag dessutom fått en helt ny bild av Bingo Rimér. För mig har han alltid varit en brat och en player, vilket jag kan erkänna kommer från mina fördomar med tanke på hans jobb. Fel fel fel. Jag hade så fel. På Katrins födelsedag satte han upp lappar på väggen där det stod att han älskade henne, och påminner henne konstant att hon är bra som hon är. Hur jävla gulligt är inte det?

Jag tror att vi alla har något att lära oss från denna kvinna.
Ta ingen skit och var den du är!
1 Dallo:

skriven

Jag läste också hennes blogg för första gången igår! Håller verkligen med om att hon skriver på ett mycket roligt och rakt sätt, men provocenrande för vissa, haha:D Dock blev jag inte så fast som du verkar ha blivit!

2 Tobias:

skriven

Haha I see, söker du mycket jobb? =)

3 Tobias:

skriven

Hehe okej I see :) jag söker inte så mycket jobb, tar körkort :D

Kommentera här: