Oktober

Här kommer uppdateringen!
Mitt körkort kunde jag hämta samma dag som jag skrev förra riktiga inlägget! Som Louise uttryckte det så ser jag ut som en rädd sparv på bilden, men ärligt talat så tror jag inte man kan bli bra på pass, körkort och id. Bilderna blir misslyckade hur man än anstränger sig.
Anyways. Jag har iallafall körkortet nu!!

På kvällen den tjugonionde oktober träffade jag som nämnt hallu Dallu och hyrde "the Reader" som faktiskt var ganska bra. Lite seg, men fortfarande bra. Men det spårade ur lite innan vi kollade på film, för vi blev helt nostalgiska och lyssnade på backstreet boys, s club 7 och såna gamla godingar, samtidigt som vi "klädde ut" oss så som vi själva kommer ihåg 90-talet. Mittbena, magtröja och jazzbyxor. Behöver jag säg mer?

På lördagen åkte jag, mormor, mamma och pappa till flygplatsen i Malmö och lämnade av päronen som åkte till Gran Canaria. Klockan sju på morgonen gick planet, så ja, vi gick upp tidigt.
Sen körde jag tillbaka till stan med mormor som sällskap.
Däckade i soffan så fort jag kom innanför dörren.

På kvällen fick jag trevligt sällskap. Försöker ändå förtränga den kvällen av helt andra anledningar.
Kan väl säg så mycket som att jag dagen efter bestämde mig för att bli NN. Nordisk nykterist. På allvar.

Där har vi oktober. Kör november i nästa inlägg!
1 maria:

skriven

oj så tjusiga det var en rätt lindrig utkädnad för att vara er

Kommentera här: