Jag har en plan

Nu vet jag vad jag ska gøra idag.
Ska åka runt i hela Oslo før att læmna CV på ældreboenden och sjukhus.
Enligt Camilla behøver dom underskøterskor næstan øverallt och det ær jættelætt att få jobb.
Håller næstan på att skriva på norska hær. Dessutom har jag børjat tænka på norska. Ær bara van vid att tænka på svenska och engelska, ja ni som læst i bloggen tidigare vet vad jag pratar om. Men norska har jag aldrig varit med om tidigare.

Haha førresten jag kom på en sak som jag glømt att skriva om. Jag som brukar gøra bort mig typ hela tiden lyckades æven nær jag skulle på bussen från Fredrikstad till Oslo i søndags. Nær jag klev på sa jag:
- Hej, en till Norge 
- Va?, svarade busschaufføren.
- Ehjagmenartill.. Oslo.

Jag borde gå och lægga mig, men jag ær ju aldrig trøtt hær i Norge nær jag vill sova.
Någon som har bra idéer på vad man kan gøra nær man vill bli trøtt? (Nej!)

Ha det.
1 trevlig kille:

skriven

Hej!

Jo jag vet vad man kan göra för att bli riktigt trött men som du skrev nej så tippar jag på att du inte vill veta eller, ja jag tror du kan räkna ut det själv.:P



2 Dallo:

skriven

Var det inte du som sa att du aldrig någonsin skulle jobba inom vården? Men som du skriver, det finns en massa jobb inom det! Särskilt bra är det ju att du har utbildning:) Lycka till och du, BÄÄÄ:D

Kommentera här: