Halloween

Nu är mina föräldrar hemma igen. Jag ska vara ärlig och säg att dom gärna hade fått vara på semester en vecka till. Jag gillade att ha huset för mig själv. Hehe.

Men jag har ju lovat att jag ska skriva om allt jag gjort nu i november. Så here it comes.
Under söndagen den första kom Petri hit också klädde vi ut oss. Fast som Alm skulle uttryckt det: "Du ska alltid vara extrem" så jag såg inte klok ut. Om jag säger "kniiiiiip" så vet jag att en del här kommer fatta vad jag menar. Petri tog kaninöronen. På kvällen skulle vi försöka laga pizza som till slut bestod av hälften ost och hälften mjöl-köttsgegga. Sen hämtade vi hallu Dallu iförd denna intressanta utstyrsel. Dallo som fattat att man faktiskt ska klä ut sig till något som har med halloween att göra såg ut som en blodig häxa.
En kanin, en aerobicsinstruktör och en häxa. Kan det bli bättre?
Vi kollade på djävulen bär prada och sov sen allihop i min lilla säng. Snacka om att det var varmt och trångt. Haha jobbigt att jag sov i mitten med tanke på att det är jag som har mina ninjasparkar och flaxar runt och sover med ena handen i ansiktet.

Skriver om dom andra dagarna en annan gång.
På återseende mitt herrskap

Kommentera här: