Mysteriet på Greveholm

Jäklar vad det är segt att ladda upp bilder på facebook! Men nu är där iallafall nästan hundrafemtio stycken från sommarskolan jag jobbade som befäl på.

Vart var jag nu. Jag har inte koll på vilken dag jag gjorde vad förra veckan.
Alla var här, alltså då menar jag verkligen alla, och jag tror jag sov i nästan varje rum i huset med undantag för källaren och köket. Det blev en massa filmkollande. Mysteriet på greveholm säger jag bara. Haha så jävla klockren julkalender.



- Jag har sett såna här. Jag tror dom kallas för... datååår.
Vad som är mysko var ju att när jag några dagar senare loggade in på facebook möttes jag av en inbjudan till att gå med i en grupp kallad just "Mysteriet på Greveholm" och även att en barndomskompis precis skrivit att hon kollat på denna film, och fått kommentarer av minst fem pers som skrivit detsamma. SKUMT!

Nej nu orkar jag inte mer.
Uppdaterar imorgon.

Kommentera här: