Överraskningar tycker vi om

Det var tydligen uppskattat med listan jag gjorde nyligen om roliga svenskar, eftersom folket vaknade och började kommentera igen. Jag satt och klurade på vad för andra listor man hade kunnat göra eftersom det var ganska kul att skriva, och ett bra tidsfördriv när det är kasst väder. Kom gärna med idéer.



Förövrigt så spenderades kvällen med att kolla på Filip och Fredriks söndagsparty. Mikael Persbrandt hade tydligen tagit sig till New York, och när hans namn presenterades fnissade jag nog till, men när Zach Braffs namn blev uppkallat skrek jag rakt ut. J.D. från Scrubs för bövelen! Tar man bort dagdrömmandet så var han ju precis likadan i verkligheten som i serien och han skrattar precis lika dumt. Hans försök till att prata svenska där han hade lärt sig att svenskar säger allt två gånger, "tack tack" och "hej hej" lät så fult att jag fick en skrattattack, och jag tittade på tv ensam. (Kanske tur det.)
Persbrandt däremot såg ut som att han precis hade vaknat. Men det sötaste var Fredriks dotter som skulle säga: Mikael Persbrandt. Haha det slutar alltid likadant:
- Micke.. Pers.. brandt...... Filip.
Kolla på det här klippet säger jag bara.



Godnatt på er gott folk
1 Dallo:

skriven

Rackar'ns rabarber att jag missade Filip och Fredrik! Det får bli till att se det på nätet:) Päran kan man ju inte missa haha:D

Kommentera här: