Ingen bra dag

Nej jag är inte med barn och nej jag har inte aids, vilket en viss stockholmare trodde med tanke på hysterin i det förra blogginlägget, haha. Jag kan väl säg som såhär, det är en riktigt najs grej, dock skriver jag inte mer än så förrän i nästa inlägg! Antagligen vet förmodligen dom flesta som läser min blogg vad det handlar om, but still..

Iallafall. Det här var nog den drygaste dagen på länge!
Studiedag, och det var precis vad det blev. Efter att ha somnat inte tidigare än halv fem på morgonen och därefter fått ett trevligt samtal från en viss Stockholms-Björn vid halv åtta gick jag sen upp vid ett efter att katten klättrat runt på mig i någon timme. Sen bara plugg, plugg, tråk..
Funderade lite på att söka jobb på sjukhuset över sommaren, måste bara skriva ett CV först!
Nej vad är det här för tråkigheter, något spännande måste det väl finnas att skriva om?!

Igår kom Louis och jag på en genial idé. Angående värnpliktstidningen jag gör som projektarbete så kunde jag ju åka till livgardet i Stockholm för att prata med några värnpliktiga där, och samtidigt måla om Louis skola haha. Det kan nog bli najs haha, får bara hoppas att dom svarar på mitt mail på LG.

Ja sen inatt dog jag nästan av rädsla. Satt hemma hos Stoffe och helt plötsligt låter det typ som.. ja du har väl sett Jurassic park? Du vet när man hör den där stora dinosaurien komma gåendes från långt avstånd. Så lät det. Sen började det istället låta som något automatvapen, vilket inte gjorde oss mycket lugnare. Efter en stund insåg vi att det förmodligen bara var några brutala smällare eller nåt. Men jag sa förmodligen. "/

FEM DAGAR KVAR TILL VINTERKURSEN, huga..

Igår natt drömde jag en jättekonstig dröm. Såhär var det.
Det var ett helt rakt berg som lutade lite längst upp. Jag klättrade upp där, också var det en stad nedanför förresten.
Där uppe stod min norska treonhalvmenning eller vad det nu heter. Hon hade röd/svarta kinaskor som hon tappade ner för berget. Sen skulle vi spela in en Ebba Grön video så jag hoppade ner för berget och landade i en trävagn som några drog på någon liten lerig väg mellan en massa höga skjul. Vi gick in i ett skjul också skulle vi klättra upp för en jättehög vattenrutschkana. Och vi fick bara åka en åt gången. Och man åkte normalt från början, sen lutade det så mycket så man hamna på mage och sen var det bara ett stup på slutet så man trilla ner med huvudet före och bröt käken eller nåt. För det var bara ett betonggolv när man kom ner, som var inomhus. Till höger var ett grått omklädningsrum som vi andra gick in i.
(Vad är det för fel på mig?)

Och grattis på 19 års dagen Caroline!!

Nej nu ska man väl fortsätta lyssna på bandit och skriva på tal till svenska c.
På återseende mitt herrskap.
1 Dallo:

skriven

2 Dallo:

skriven

Studiedag var det ja för hela slanten! Du kunde ju alltid passat på att sökt upp en drömtydare, det ska du få av mig i födelsedagspresent. Ett besök hos en drömtydare och ett besök hos någon konstig typ som får dig att inse att ovanliga ljud och ljus inte behöver komma ifrån yttrerymden:D

Kommentera här: