Har ni kaffe?

Gårdagen var SJUKT rolig, för att inte tala om fullständigt galen!
Vi samlades i Dallos hemtrevliga hus sådär på förmiddagen någon gång, var ju som tidigare nämnt Dallo, Almisch och jag. Efter att ha inrett Dallos rum med utklädningskläder och snackat om hur filmen skulle gå till gick vi ut och skulle försöka lyfta väck "kistan", som egentligen var ett trappsteg till deras lekstuga. Ja jääklar vad tung den var och Alm hon skrattade så hon nästan trillade omkull medans Dallo och jag kämpade för kung och fosterland för att få upp den från marken. Tur att Gösta i själva verket inte låg där i. Det var även i den vevan vi kom på idén om att göra en bakom kulisserna film, dock blev det inte mycket att hänga i granen, vi missade alltid att filma de roliga delarna, så som när Dallo som gick längst fram snubblade och trillade bak på kistan som jag fortfarande stod och höll i, vilket gjorde förbannat ont så jag bara sprang runt och vrålade medans Dallo satt på kistan och garvade. Alm hörde man i bakgrunden, det går inte att ta miste på hennes skratt.

Iallafall. Efter en stunds övande och diverse klantigheter kunde vi börja filma. Och shit vad vi var utklädda den dagen, berättar ingen handling här inte, men till en scen skulle vi ha tio olika utklädnader vilka Dallos föräldrar, bror med flickvän och kusin skrattade gott åt, men det bjuder vi på, som alltid..



Nåja. Det blev inspelningar hela dagen, med undantag för då vi åt pannkakor och drack te. Almisch stack efter ett par timmar, så vi försökte därefter filma själva vilket funkade på en av scenerna, sen gav vi upp och ska helt enkelt fortsätta filma i helgen eller på studiedagen nästa måndag. Sen är det bara redigeringen kvar och youtube here we come!

Idag började skolan igen ja där precis alla mobbade mig.
Räddningstjänstläraren för att jag kämpade för att hålla mig vaken efter en timmes föreläsning om lagar,
och Ida samt Angelicus Petrus för att dom missförstod mig, att jag kände connection med my name is Earl-Earl och inget annat! ^^ Jag kontrar med att Ida såg ut som lilla My från mumintrollen!

Nej om man skulle ta och sova.
På återseende mitt herrskap!
1 Dallo:

skriven

Du det var nästan lite tur att vi inte hann klart i söndags för då får vi ju göra samma roliga sak en gång till:D Förlåt om dina fingrar gjorde så ont^^

2 Johanna:

skriven

Haha, ni är för roliga ni. :)

3 Anonym:

skriven

Nu vill vi snart se resultatet!

Kommentera här: