Inte mycket att hänga i granen. Men alltid nåt.

Ja jag vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera dom senaste dagarna. Eller veckorna. Jag har ingen koll på när jag skrev sist. Iallafall. Nu har jag tyvärr inte heller några större planer på att berätta min livshistoria eftersom att det just nu befinner sig en katt hos Mathias, som har blivit skjuten av någon knäpp man som inte tyckte om misar, och därför fick åka till veterinären och sövas. Grisen har precis vaknat och med tanke på att Mathias avskyr katter så tänkte jag inte plåga honom mer än nödvändigt genom att få vara ensam med den.

Jag vet att Dallo vill höra alla smaskiga detaljer om vad som hände i Göteborg denna helgen, men tyvärr får hon och alla andra vänta ännu ett par dagar. Ni kan väl hålla er aktiverade ändå genom att berätta vad ni tycker om julkalendern och vilken som varit den bästa genom tiderna. Sätt igång bara!

1 Mimmi:

skriven

Tyvärr är det nog så att vi måste inse att vi inte hänger med längre, tror barnen gillar årets julkalender nästan lika mycket som jag älskade mysteriet på greveholm, inget slår den!

2 Varin:

skriven

GöteBorg!

Kommentera här: