12 dagar kvar!

Nedräkningen fortsätter.. 12 dagar kvar till Stockholm! xD

Haha seriöst, jag har nog världens coolaste morbror. Verkligen noll koll!
Har inte träffat/snackat med honom på över ett år också ringde han innan idag.
Jag svarar och han säger typ:
- Är det Jenny Larsen?
- Öh.. nej?
- Är det inte? Hmm.. Heter du Jenny Bondesson?
- Haha ja.
- Jaha. Det är din farbror Per.

och en stund senare
- Hur gammal är du nu?

ännu senare
- Har du min syrra hemma?
- Jovisst.
- Då kan jag få prata lite med henne va?
- Absolut.
- Men du får ha det så bra. Och hälsa brorsajäveln.

Haha jag tror jag fick samma gener som mina morbröder.

Har väl inget att skriva om egentligen, förutom att jag håller på och pluggar ihjäl mig. Är precis klar med idrottsuppgften, har bara sju miljoner saker kvar. Men det går framåt iallafall...
Har lite dåligt samvete för att jag inte hängde med på överlevnadsutbildningen i helgen, men prioriterade skolan.. Undrar vad dom gör just nu.. hmm.. äter bark och dricker sjövatten med puritabs (kontrollerade kallsupar) kanske..

Just det. Var och övningskörde med pappa i torsdags. Gick väl.. haha.. sådär.
Vi går inte riktigt ihop vad det gäller bilkörning så vi sitter mest bara och skriker åt varandra haha.
Men vi ska köra imorgon igen, får väl se om det går bättre då. ^^

Och på FBU i torsdags hade vi nya befälet sergeant Nilsson eller vad han heter. Haha helt galen.
När Isak och Lilleman kom in i lilla salen typ en halvtimme för sent är det första sergeanten säger:
- Ni behöver inte klä av er.

Nej här kan man inte sitta hela dagen.
På återseende mitt herrskap.

Kommentera här: